توضیحات

زینوپلاست تلاش کرده است تا تنوع و کیفیت را همزمان در تولیدات خود حفظ کند. به همین خاطر فقط به طراحی و ساخت انواع محصولات بسنده نکرده است و در هر زمینه از جمله درب شامپو تولیدات گوناگونی دارد. درب شامپو دهانه ۲۸ یکی از محصولات زینوپلاست است. این درب برای انواع بطری شامپو خانواده با قطر دهانه ۲۸ مناسب است. یکی از مسائلی که در رابطه با درب شامپو باید در نظر گرفته شود سهولت باز و بسته کردن آن و عدم ایجاد اشکال در محیط مرطوب است.

درب شامپو دهانه ۲۸ در محیط مرطوب و به دلیل استفاده زیاد کیفیت و کارایی خود را حفظ می‌کند. همچنین به آسانی خراب نمی ‌شود. همچنین شامپو مانند سایر مواد شوینده اگر در معرض هوای آزاد قرار بگیرد و درب بطری یا خود بطری منفذ داشته باشد؛ کیفیت خود را از دست می‌ دهد و رایحه آن عوض می‌شود. این محصول برای بطری نرم کننده خانواده با قطر دهانه ۲۸ میلیمتری نیز قابل استفاده است.

مواد سازنده درب شامپو خانواده دهانه ۲۸

این درب شامپو دهانه ۲۸ میلیمتری نیز از متریال پلاستیک تزریقی ساخته می‌شود. با وجود فناوری ویژه زینوپلاست در طراحی و تولید انواع درب بطری کاملا آب‌بنده بوده و اجازه نفوذ مواد آلاینده و جریان هوا و همچنین نشتی شامپو را نمی‌دهد.

ویژگی‌ها و مزیت درب شامپو خانواده دهانه ۲۸

  • رنگ بندی متنوع و متناسب با سلیقه سفارش‌دهندگان
  • غیر قابل نفوذ در مقابل آلاینده‌ها
  • دارای دفناوری آب بندی بدون نشتی
  • ارسال نمونه قبل از سفارش اصلی

قیمت این محصول

برای مطلع شدن از قیمت این محصول ویژه یا کسب اطلاعات لازم درباره روند فروش یا اطلاعات دیگر درباره سایر محصولات زینوپلاست، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. زینوپلاست با سالها تجربه در این عرصه پاسخگوی نیازها و سوالات شما عزیزان در رابطه با ظروف پلاستیکی خواهد بود.