بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح راما

کد محصول:

در انبار موجود نمی باشد

متریال: پلی‌اتیلن

ظرفیت: 750 میلی لیتر

وزن: 60 گرم

رنگ: طبق سفارش مشتری

توضیحات

یکی از محصولاتی که توجه زیادی به نگهداری و بسته بندی آن نمی شود روغن های صنعتی است. اما با توجه به بالا رفتن تولید کننده های داخلی بسته بندی شما تضمینی برای بالا رفتن فروش شماست. به طور کلی بسته­‌بندی یکی از مهمترین قسمت ­های تبلیغات و معرفی محصول و شرکت شماست. در نتیجه اهمیت به آن قطعا سود بیشتر شما را به همراه خواهد داشت. بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح راما محصولی‌ست با کیفیت بالا که معامله ای برد برد را بین شما و مشتری خواهد ساخت. چرا که بعد از کیفیت محصول مهم ترین امر در فروش بالا کیفیت و طراحی دقیق و مناسب بسته بندی محصول شماست.

دیگر ویژگی‌ها

از ویژگی ­های مهم مورد نیاز برای یک بطری صنعتی دقت و رعایت کیفیت در طراحی آن است. قالب استفاده شده در تولید این بطری‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بطری حاوی روغن صنعتی در سایزهای متفاوت ارائه شده است. مناسب‌ترین و پرطرفدارترین سایز آن سایز ۷۵۰ سی‌سی می‌باشد. استفاده از مواد اولیه درجه ۱ در تولید این بطری روغن صنعتی دلیلی است که می‌توانید با خیال راحت محصولات زینو پلاست را برای معرفی و ارائه محصول خود انتخاب کنید. آب‌بند بودن درب و استحکام بالای بطری در مقابل پرتاب شدن و سوراخ شدن بطری از ویژگی‌های مثبت دیگر بطری‌های ۷۵۰ سی‌سی صنعتی طرح راما به حساب می‌آید.

نحوه سفارش و خرید بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح راما

برای سفارش این بطری پلاستیکی مانند دیگر محصولات زینو پلاست رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز در ساعات اداری با کارشناسان زینوپلاست تماس بگیرید. با کمک گرفتن از مشاوره رایگان متخصصین زینوپلاست با اطمینان بیشتری محصول موردنظر خود را پیدا کنید. سپس به راحتی سفارش خواهید داد. همچنین در صورت لزوم می‌توانید نمونه‌ای از بطری صنعتی طرح راما را جهت بررسی بیشتر دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

polyethylene
گرانول

ظرفیت (سی سی cc)

750

وزن حدودی (گرم gr)

60

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح راما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.