شما اینجا هستید:خانه/فروشگاه ظروف پلاستیکی/بطری پلاستیکی, بطری 1 لیتری, بطری مایع ظرفشویی/بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح فری مدل دو

بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح فری مدل دو

کد محصول:B43-001

متریال: پلی اتیلن

ظرفیت: 1 لیتر

قطر دهانه درب: 28 میلیمتر

رنگ: طبق سفارش مشتری

وزن: 5±50 گرم

مناسب برای مایع ظرفشویی

توضیحات

بسته­‌بندی یکی از مواردی است که همه صنایع باید به آن توجه کنند. بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح فری مدل دو یکی از مدل­هایی است که برای نگهداری مایع ظرفشویی کاربرد دارد. به طور کلی بسته­‌بندی یکی از مهم­ترین قسمت­‌های فروش یک کالا است. همچنین طراحی یک بسته‌­بندی خوب باعث سود بیشتر برای تولید کننده می­شود. مشتریان نیز به دنبال کارایی محصول هستند. البته زیبایی هم در کنار کارایی مهم است. چینش آن­ها نیز یکی از مواردی بوده که افراد، به آن اهمیت نمی­دهند.

ویژگی‌های بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح فری مدل دو

این بطری مایع ظرفشویی باید طوری طراحی شده باشد که به راحتی داخل قفسه جای بگیرد. جنس پلاستیکی که برای تولید بطری‌ مایع ظرفشویی طرح فری مدل ۲ استفاده می‌شود، باید مرغوب باشد. به طوری که برای تولید آن از پلاستیک درجه یک استفاده می‌شود. استفاده از مواد مرغوب باعث عمر بیشتر بطری شده و در مدت زمان استفاده از آن دچار پوسیدگی نمی­شوند. همچنین استفاده از پلاستیک مرغوب باعث شده بطری مایع ظرفشویی در مقابل ضربه و فشار به راحتی شکسته یا سوراخ نشوند. کاربرد آن­ها همان طور که از اسم محصول مشخص است بیشتر برای مایع‌های ظرفشویی استفاده می­شود.

نحوه سفارش محصول

برای سفارش بطری‌های ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح فری مدل دو می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید. استفاده از مشاوره متخصصان باعث می‌شود تا سود بیشتری از سفارش خود داشته باشید. چرا که کارشناسان ما از محصولات اطلاعات دقیق­تری دارند و می‌توانند به انتخاب شما کمک کنند. زینوپلاست برای تولید محصولات خود از بهترین پلاستیک موجود در بازار استفاده می­کند. شرکت ما برای اطمینان بیشتر شما عزیزان از کیفیت محصولات، پیشنهادی برای شما دارد. به این صورت که ما قبل از ارسال انبوه سفارشات شما، نمونه‌ای از آن را برای شما ارسال می‌کنیم و پس آن که از کیفیت محصول رضایت داشتید، سفارش نهایی برای شما ثبت می­شود.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

polyethylene

ظرفیت (لیتر L)

1

وزن حدودی (گرم gr)

50±5

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

ابعاد
طول (میلیمتر mm)

90

عرض (میلیمتر mm)

75

ارتفاع (میلیمتر mm)

250

قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

28

ابعاد لیبل
طول لیبل پهن‌ترین قسمت (میلیمتر mm)

80

ارتفاع لیبل (میلیمتر mm)

130

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح فری مدل دو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.