توضیحات

همان طور که می­دانید و قبلا هم برای شما توضیح دادیم یک بسته­ بندی با آب ­بندی مناسب یکی از بهترین حالت­های بسته ­بندی یک محصول است. امروزه مدلهای مختلفی برای بسته­ بندی محصوات طراحی شده است. اما واشر فوم سیل در کنار همه مدل بسته ­بندی قرار می­گیرد. چرا­که استقاده از آن برای آب ­بند کردن، یکی از قسمت­های مهم بسته ­بندی محصول به شمار می­رود.

ویژگی‌های واشر فوم سیل

واشر فوم سیل به عنوان پوششی بر روی درب و جدا از درب بطری و درب گالن است. این واشر باعث شده مایع یا هر چیزی که داخل آن قرار دارد به بیرون نریزد و اجازه نمی­دهد چیزی از محیط بیرون وارد آن ظرف و محصول شود. همچنین از آن­ها می­توان برای جلوگیری از وارد شدن هوا و گازها به داخل بطری نیز جلوگیری کرد. این محصول مدل های مختلفی دارد که یکی از بهترین آن مدل فوم دار آن است. نکات مهمی در تولید واشر فوم سیل مهم هستند که در ادامه برای شما خواهیم گفت. موادی که در تولید آن‌ها استفاده شده در بیشتر وقت­ها از فوم پلی استرن است. به کار گرفتن این مواد برای تولید باعث شده محصول وظیفه اصلی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. البته نکته مهم دیگر درباره این واشر فوم دارای توانایی نگهداری مایعات را داشته و در برابر اسید، الکل، روغن، مواد آرایشی و مواد قلیایی را نیز مقاوم است. این نوع واشرهای فوم دار برای مواد خشک نیز قابل استفاده است. کاربرد واشر فوم سیل در صنایعی مانند صنایع دارویی، لوازم آرایشی، ادویه‌ها، مواد غذایی، مایعات شیمیایی و غیره است.

نحوه سفارش محصول

برای سفارش محصول از زینوپلاست کافی است با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. البته وقتی شما با زینوپلاست تماس می­گیرید و با کارشناسان ما صحبت می­کنید، آن‌ها به شما مشتریان عزیز مشاوره‌ی رایگان ارائه می­دهند که شما بتوانید به راحتی خرید خود را داشته باشید. ما برای تولید محصولات خود از بهترین مواد استفاده می­کنیم. برای اثبات این موضوع و اطمینان هرچه بیشتر، قبل از اینکه سفارش نهایی شما را ارسال کنیم، نمونه ­ای از آن برایتان ارسال می‌شود تا کاملا از کیفیت محصولات اطمینان داشته باشید.