شما اینجا هستید:خانه/فروشگاه ظروف پلاستیکی/درب بطری و گالن/درب گالن/درب گالن ۴ لیتری استاپردار

درب گالن ۴ لیتری استاپردار

کد محصول:C32-001

نام دیگر: درب گالن حلقه دار

آب بند

متریال: پلی‌اتیلن

قطر دهانه: 40

رنگ: طبق سفارش مشتری

وزن حدودی: 6 گرم

توضیحات

درب گالن ۴ لیتری استاپر دار دربی مناسب برای استفاده در گالن‌های مایع ظرفشویی و دستشویی دو، سه، چهار و پنج لیتری است. هم چنین این درب‌ها به دلیل دارا بودن یک حلقه برجسته در کف آن قابلیت استفاده در انواع گالن های دیگر را هم دارد. این نوع درب خاص مضاف بر این که مانند درب‌های دیگر از بیرون ریختن محتوی بطری و تماس آن با آلاینده جلوگیری می‌کند، دارای ویژگی‌های عمده خاصی می‌باشد که ممکن است باعث شود این درب را نسبت به سایر گزینه‌ها ترجیح دهید. مهم ترین ویژگی  این نوع درب ها فرمول خاص باز کردن آنان می باشد. لذا از پخش شدن و بیرون ریختن مواد داخل گالن جلوگیری شده و خطرات ناشی از تماس با پوست را کاهش می دهد.

مواد سازنده درب گالن ۴ لیتری استاپردار

پلی اتیلن ماده اصلی سازنده درب گالن پلاستیکی به شمار می‌آیند. پلی اتیلن نوعی پلاستیک با انعطاف پذیری بالاست. در عین حال بسیار قوی است. لذا در برابر باز و بسته شدن‌های مداوم و پیاپی مقاومت بسیاری بالایی از خود نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که علت اصلی ساخت این نوع درب ها با پلی اتلین مقاومت در برابر ضربه می باشد. به همین دلیل در ساخت انواع درب از آن استفاده می‌شود.

ویژگی‌ها و مزیت درب گالن ۴ لیتری استاپردار

می‌توانید با خیال راحت از این درب گالن صنعتی  برای نگهداری هر نوع محتوی گالن ها با گنجایش های متفاوت استفاده نمایید. همین امر این محصول را گزینه‌ای ایده‌ال برای انواع گالن ها کرده است.

همچنین این محصول ویژگی‌ها و مزایای زیر را دارد:

  • کیفیت بالا
  • تنوع در طرح
  • تنوع در رنگ
  • ارسال قبل از سفارش

قیمت درب گالن ۴ لیتری

برای اطلاع از قیمت فروش درب گالن ۴ لیتری که بسیار پر فایده و اساسی می‌باشد با ما تماس بگیرید. کارشناسان خبره شرکت زینوپلاست شما را راهنمایی کرده و بهترین نوع این محصول را با توجه به نیازتان به شما معرفی کنند.

برای مشاهده انواع درب گالن اینجا کلیک کنید

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
وزن حدودی (گرم gr)

6±1

ابعاد
ارتفاع (میلیمتر mm)

21

قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

40

ارتفاع بدون استاپر (میلیمتر mm)

15

بسته بندی
تعداد در یک بسته (عدد)

1000

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درب گالن ۴ لیتری استاپردار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.