توضیحات

بسته­‌بندی یکی از قسمت­ های مهم برای سود و فروش بیشتر است. بطری ­ها یکی از بسته­ بندی ­های پر کاربرد برای نگهداری مایعات به‌شمار می­روند. البته لازم به ذکر است درب بطری نیز در طراحی آن‌ها بسیار مهم است. درب و دستگیره دهانه ۴۵درب و دستگیره دهانه ۴۵ با دستگیره بلند یکی از درب‌هایی بوده که کاربرد بسیار گسترده در صنعت بسته ­بندی دارد.

ویژگی‌های درب و دستگیره دهانه ۴۵ با دستگیره بلند

بنابر آن‌چه که در بالا گفته شد تولید کنندگان برای کالای خود بسته‌بندی‌ای را انتخاب می‌کنند که به راحتی بتوان از محصول داخل بطری استفاده کرد. چرا که اندازه این بطری‌ها بزرگ‌تر از سایر بطری‌های معمول هستند. جنس این درب‌ها بسیار مهم است. به‌طوری که برای تولید درب و دستگیره دهانه ۴۵ باید از بهترین پلاستیک درجه یک موجود در بازار استفاده شود تا در مقابل ضربه و فشار به‌راحتی نشکند. همچنین اگر از مواد خوب در تولید آن­ها استفاده نشوند، زمانی که بطری را از طریق دستگیره بلند ­می­کنیم، به‌راحتی پاره شده یا می­شکند.

البته آب‌بند بودن این محصول نیز بسیار مهم است. زیرا وقتی درب بطری را می­بندیم انتظار داریم تا مایع داخل آن بیرون نریزد. زینوپلاست در تولید این محصول از بهترین مواد موجود در بازار استفاده می‌کند. همچنین با دقت بالایی این محصول را تولید می‌کند تا محصولی با کیفیت به دست شما برساند. درب و دستگیره ۴ لیتری بیشتر برای مایعات در حجم زیاد استفاده می شوند. برای مثال بطری دوغ، بطری آب لیمو، آب معدنی و حتی از آن‌ها برای مایع دستشویی و ظرف‌شویی و غیره این درب­ها کاربرد دارد.

نحوه سفارش درب و دستگیره دهانه ۴۵

شما می­توانید برای سفارش درب و دستگیره دهانه ۴۵ با کارشناسان ما تماس بگیرید. مشاوره رایگان با آن­ها داشته باشید. همچنین متخصصان به شما کمک می­کنند تا از سفارشتان سود بیشتری بهره ببرید. زینوپلاست برای اطمینان از کیفیت محصول، به شما عزیزان نمونه‌ای از کالای مورد نظرتان را برای شما ارسال می‌کند و به هنگامی که شما از کیفیت آن مطمئن شدید سفارش انبوه شما را ثبت می­کند.