توضیحات

زینوپلاست توجه ویژه‌ای به تولید انواع درب‌های آب‌بند، نفوذ ناپذیر و مقاوم دارد. انواع درب فیلیپ تاپ هم به همین خاطر تولید می‌شوند. انواع درب فیلیپ تاپ همچون درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی چه ویژگی‌هایی دارد؟ علاوه بر راحتی باز و بسته شدن این درب در محیط‌هایی با رطوبت بالا، کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند. این مساله از علل محبوبیت این مدل از درب مایع ظرفشویی است. این درب مناسب برای بطری مایع ظرفشویی، بطری‌هایی با قطر دهانه ۲۰ میلیمتر است. در واقع کوچکترین درب انواع بطری مایع ظرفشویی و شامپو و … محسوب می‌شود.

همچنین این محصول از طرح خروسی استفاده می‌کند. دیگر انواع طرح‌های درب فیلیپ تاپ شامل طرح اردکی، اشکی، قارچی و … می‌شود. نکته‌ای که در تولید تمام درب‌های زینوپلاست رعایت می‌شود و در واقع یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات این شرکت است، کاملا آب‌بندی شدن این دسته از تولیدات است. ما امکان هر گونه نفوذ مواد بیرونی و آلاینده و همچنین جریان هوا را از بین برده‌ایم تا مشکلی برای مواد شوینده محتوی این بطری‌ها اتفاق نیافتد.

 مواد سازنده درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی

این نوع درب بطری مایع ظرفشویی به قطر دهانه ۲۰ میلیمتر و با طرح خروسی مثل انواع درب بطری دیگر زینوپلاست از پلاستیک تزریقی ساخته می‌شود. استفاده از این متریال و همچنین فرمول ویژه زینوپلاست در ساخت درب‌های آب بند، دستیابی به دوام و کارایی بالا رو محقق کرده است.

ویژگی‌ها و مزیت درب‌های فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی

  • امکان درخواست نمونه آزمایشی جهت مشاهده از نزدیک
  • از بین بردن تمام راه‌های نفوذ آلاینده‌ها و جریان هوا با محتویات بطری
  • عرضه در رنگ‌های متنوع

قیمت درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۰ خروسی

جهت کسب اطلاع از قیمت این محصول یا دیگر تولیدات زینوپلاست، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و ازآن‌ها راهنمایی بخواهید. زینوپلاست با سال‌ها سابقه در این عرصه برای پاسخگویی به شما آماده است.