درب سم دهانه ۴۷

کد محصول:C32-007

مناسب برای انواع کود و سموم کشاورزی

توضیحات

برای حمل و نقل و نگهداری سم در بطری یا گالن،  کیفیت، استحکام و عدم تاثیر پذیری در مقابل مواد شیمیای بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر خود محفظه، درب آن هم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همچنین در مقابل بخارات سم مقاوم باشد. زینوپلاست به ساخت و طراحی محصولات پلاستیکی گوناگون شناخته می شود. لذا در زمینه درب بطری سم دهانه ۴۷ هم دستی بر آتش دارد. درب های آبندی شده و مخصوصی برای گالن و بطری سم تولید میکند، که در جلوگیری از اتفاقات ناگواری که ممکن است در هنگام ذخیره سازی یا انتقال سم و دیگر مواد شیمیایی که نیاز به احتیاط بیشتری دارند، بسیار تاثیرگذار است.

ویژگی‎های  ساخت درب سم ۴۷

درب بطری سم ، یا درب بطری دهانه ۴۷ برای بطری هایی با دهانه به قطر ۴۷ میلی متر طراحی و تولید شده است. در این درب بطری سم فناوری ویژه زینوپلاست به کار میرود. لذا در برابر بخارات ناشی از سم مقاوم بوده و کارکردش مختل نشود. برای خرید درب سم ۴۷ میلی متری هم می توانید از بین رنگ‌ها رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر و کسب اطمینان پیش از خرید درخواست ارسال نمونه پیش از سفارش نهایی بدهید تا با آگاهی بیشتری محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده باشید. توجه داشته باشید که برای نگهداری سم درب مناسب و مقاوم هم به اندازه بطری یا گالن مهم بوده و در ایمنی نهایی تاثیر بسزایی دارد.

مزایای درب سم دهانه ۴۷

  • مقاومت شیمیایی بالا در برابر بخارات ناشی از سم
  • امکان دریافت نمونه پیش از خرید نهایی
  • تناسب درب با محفظه نگهداری
  • رنگ ‌های متنوع

چگونگی خرید درب دهانه ۴۷

برای خرید درب سم ۴۷ و یا اطلاع از قیمت دیگر محصولات به‎‌آسانی می‎توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در خرید و انتخاب محصول موردنظر شما را راهنمایی کنند.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
وزن حدودی (گرم gr)

10±2

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

رنگ روتین

ابعاد
قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

47

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درب سم دهانه ۴۷”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.