شما اینجا هستید:خانه/فروشگاه ظروف پلاستیکی/درب بطری و گالن/درب گالن/درب روغن صنعتی دهانه ۵۰

درب روغن صنعتی دهانه ۵۰

کد محصول:C32-017

قطر دهانه: 50 قطر دهانه

مناسب برای انواع روغن صنعتی

توضیحات

امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه تولید کنندگان و صنعت‌گران به دنبال سود بیشتر هستند. اما این راه فقط با محصول جدید و منحصر به فرد و درعین حال با کیفیت بالاست که کاربردی بودن آن باعث استقبال مردم می‌شود. همچنین تولید کنندگان علاوه بر کاهش هزینه‌هایشان به سود بیشتری می‌رسند. اما یکی دیگر از ارکان فروش، طراحی بسته بندی کالاها است. به این منظور که اگر تولید کننده، کالایی تولید کند ولی بسته بندی آن به طوری نباشد که مصرف کننده از آن به‌راحتی استفاده کند، مشتری از خریدن آن امتناع می‌کند. درب روغن صنعتی دهانه ۵۰ یکی از تولیدات شرکت زینوپلاست است. علاوه بر طراحی دقیق آن از جنس و متریال با کیفیت و مرغوب ساخته شده است. لذا بر اساس نیاز مشتری به‌صورت سایزبندی تولید می‌شود.

چرا باید برای ظروف روغنی از درب روغن صنعتی دهانه ۵۰ مخصوص استفاده کنیم؟

درب گالن یکی از قسمت‌هایی در این ظرف بوده که از اهمیت زیادی برخوردار است. با این توصیفاتی که نوشته شد روغن های صنعتی نیز درب‌های مخصوص خود را احتیاج دارند که می‌توان از درب گالن روغن صنعتی استفاده نمود. درب‌های روغن صنعتی دهانه ۵۰ همان طور که از اسم این کالا مشخص است غالبا برای روغن‌های صنعتی قابل استفاده است. این درب‌ها با تکنولوژی روز طراحی و تولید شدند که با استفاده مکرر از آن دچار هرز شدگی و شکستگی نمی‌شوند.

البته یکی دیگر از دلایلی که این درب‌ها این خاصیت را دارند جنس پلاستیک با کیفیت آن است. این درب ها با بهترین موادی که در بازار وجود دارد، ساخته می‌شوند. برند زینوپلاست یکی از برندهای قابل اعتماد برای سفارش درب روغن صنعتی دهانه ۵۰ به شمار می‌رود. اگر دارای سفارش هستید همین الان باما تماس بگیرید. با مشاوره رایگان به شما در انتخاب محصول مورد نظرتان کمک کنیم تا بتوانید خرید خوبی از ما داشته باشید.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

polyethylene

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

ابعاد
قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

50

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درب روغن صنعتی دهانه ۵۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.