توضیحات

درب شامپو بر اساس مدل، قطر دهانه یا طرح تقسیم‌بندی می‌شود. درب دهانه ۲۸ برای مثال به عنوان درب بطری شامپو خانواده استفاده می‌شود. البته از این محصول برای بطری نرم کننده، مایع ظرفشویی و سایر مواد شوینده آرایشی بهداشتی با قطر دهانه ۲۸ میلیمتر نیز می‌توان استفاده کرد. زینوپلاست به عنوان تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی از بطری و گالن تا درب‌های گوناگون مانند درب دهانه داخلی ۲۸ طرح شبنم با استفاده از فناوری‌های روز، سال‌ها است که به طراحی و ساخت انواع درب آب‌بند بدون نشتی فعالیت دارد. این درب‌ها باعث می‌شوند هیچگونه هدر رفتی از مایعات محتوی اتفاق نیافتد.

همچنین شامپو، مایع ظرفشویی، نرم کننده و … در تماس با جریان هوا یا مواد اولیه بی کیفیت خاصیت و کارایی خود را از دست ندهند. مثلا رایحه آن‌ها تغییر نکند. این محصول از طرح درب شامپوی شبنم الهام گرفته است و بر اساس این الگوی شناخته شده تولید می‌شود.

مواد سازنده درب دهانه داخلی ۲۸ طرح شبنم

انواع درب‌های زینوپلاست که برای بطری‌های مواد شوینده و آرایشی بهداشتی مناسب هستند، از متریال پلاستیک تزریقی ساخته می‌شوند. راز کیفیت و دوام بالای آن‌ها ترکیب این ماده اولیه با فرمولاسیون ویژه زینوپلاست است.

ویژگی‌ها و مزیت درب‌های دهانه داخلی ۲۸ طرح شبنم

درب طرح شبنم دهانه داخلی ۲۸ میلیمتری یکی از محصولات پر طرفدار زینوپلاست در زمینه انواع درب بطری شوینده است که بیشتر برای شامپو خانواده و یا نرم‌کننده استفاده می‌شود.

دیگر مزایا و ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است :

  • ارائه در رنگ‌های مختلف و متاسب با تمام سلیقه‌ها
  • آب‌بند بودن کامل و جلوگیری از هرگونه ریختن ناخواسته محصول
  • مقاوم در برابر استفاده طولانی مدت یا محیط‌های مرطوب
  • ارسال نمونه جهت مشاهده از نزدیک پیش از خرید نهایی

قیمت درب‌های دهانه داخلی ۲۸ طرح شبنم

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت گالن این محصول و هرگونه سوال درباره نحوه تولید یا فروش سایر تولیدات زینوپلاست، می‌توانید با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید و هرگونه سوال یا ابهامی که دارید را برطرف کنید.