بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح لینا

کد محصول:

در انبار موجود نمی باشد

متریال: پلی‌اتیلن

ظرفیت: 750 میلی‌لیتر

وزن: 60 گرم

رنگ: طبق سفارش مشتری

توضیحات

یکی از موارد موثر در فروش و سود بیشتر کالاها طراحی صنعتی و بسته بندی کالاست و با توجه به بالا رفتن تعداد تولید کننده های داخلی و خارجی، بسته بندی شما تضمینی برای بالا رفتن فروش شماست. بسته­‌بندی در نگاه اول باعث جذب یا دفع مخاطب شما خواهد شد چرا که به نوعی معرفی اولیه و چند ثانیه ای برای محصول شماست و اهمیت به آن بالارفتن سود شما را به همراه خواهد داشت. بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح لینا در بسیاری از عرصه‌های صنعتی و غیر صنعتی استفاده می‌شود.  این بطری محصولی با کیفیت بالا و ساخته شده از مواد پلاستیکی با کیفیت و درجه یک است که با طراحی بسیار ظریف و دقیق خود علاوه بر جلب نظر مخاطب شما به بهترین شکل ممکن از سیال درون آن نگهداری خواهد کرد.

 

دیگر ویژگی‌ها

این ظروف در مواردی مانند مایع‌های ظرفشویی، مایع دستشویی، مایع ضدعفونی کننده، روغن‌های خوراکی، روغن‌های صنعتی، مایع‌های سفید کننده و غیره کاربرد دارد. از ویژگی های مهم آن آب بند بودن درب و جلوگیری از نشتی یا ورود آلاینده به بطری میباشد.جنس بطری ۷۵۰ سی سی طرح لینا  از پلاستیک فشرده و با کیفیت بوده که باعث می‌شود مواد داخل بطری با مواد سازنده ی بطری ترکیب نشده و خواص شیمیایی یا فیزیکی سیال را تغییر ندهد. همچنین این مورد باعث میشود بطری پلاستیکی شما از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و با هر ضربه کوچکی نشکسته و دچار پارگی نشود.

 

نحوه خرید و سفارش بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح لینا

 

برای سفارش این بطری صنعتی  از زینوپلاست می‌توانید با کارشناسان ما در ساعات اداری تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای اطمینان از کیفیت و تطابق بسته بندی با محصول خود میتوانید یک نمونه را برای تست دریافت کرده و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

polyethylene
گرانول

ظرفیت (سی سی cc)

750

وزن حدودی (گرم gr)

60

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری ۷۵۰ سی سی صنعتی طرح لینا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.