شما اینجا هستید:خانه/فروشگاه ظروف پلاستیکی/بطری پلاستیکی, بطری 1 لیتری, بطری مایع ظرفشویی/بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی مدل استوانه‌ای

بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی مدل استوانه‌ای

کد محصول:B43-009

در انبار موجود نمی باشد

متریال: پلی اتیلن

ظرفیت: 1 لیتر

قطر دهانه درب: 28 میلیمتر

وزن: 5±55 گرم

مناسب برای مایع ظرفشویی

توضیحات

مدل‌ها و نمونه‌های مختلفی برای بسته بندی مایع ظرفشویی طراحی و تولید شده است. بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی مدل استوانه‌ای یکی از مدل‌های کاربردی است. بسته­ بندی یک کالا بسیار مهم بوده و تولید کنندگان باید به آن توجه زیادی داشته باشند. چرا که مشتریان به همه قسمت ­های یک محصول توجه می­کنند. بسته ­بندی، ظاهر یک کالا یا محصول بوده و اولین چیزی است که افراد در هنگام خرید با آن برخورد می­کنند. بسته بندی یکی از مهم‌ترین ارکان در فروش یک کالا است که تولید کنندگان باید به آن توجه زیادی داشته باشند.

ویژگی‌های بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی مدل استوانه‌ای

با پیشرفت تکنولوژی، برندها وارد رقابت سخت‌تری شده‌اند، یکی از راه‌هایی که می‌توان کمی در این رقابت از سایر تولیدکنندگان پیشی گرفت، طراحی بسته ­بندی منحصر به فرد و کاربردی آن است. موادی که معمولا برای تولید بطری مایع ظرفشویی مدل استوانه‌ای استفاده می‌شود از پلاستیک درجه یک است. بطری پلاستیکی می‌تواند از انواع پلاستیک درجه دو و سه نیز تولید شود، ولی کارایی لازم برای نگهداری از مایع درون بطری را ندارد.

استفاده از مواد درجه یک باعث شده که بطری مایع ظرفشویی به راحتی دچار پوسیدگی نشود. یکی دیگر از مزایای استفاده از مواد باکیفیت در تولید آن­ها، عمر و دوام بیشتر است. به طوری که وقتی از پلاستیک مرغوب برای تولید بطری ۱ لیتری استفاده می­شود، این ظروف به راحتی دچار شکستگی و پارگی نمی­شوند. کاربرد بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی مدل استوانه‌ای همان طور که از نامش مشخص است بیشتر برای نگهداری و بسته­ بندی مایع ظرفشویی است و معمولا برای مصارف دیگر به صورت محدود استفاده می‌شود.

نحوه سفارش محصول

برای سفارش محصول با ما تماس بگیرید. البته شما مشتریان عزیز می­توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره‌مند شوید. زینوپلاست برای تولید محصولات خود همیشه از بهترین مواد موجود در بازار استفاده می­کند. ما برای اثبات کیفیت خود پیشنهادی برای شما مشتریان عزیز داریم. زینوپلاست قبل از سفارش انبوه شما نمونه­ای از آن را برای شما ارسال می­کند. پس از اثبات کیفیت از جانب شما سفارش نهایی، برایتان ثبت و ارسال می­شود.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

polyethylene

ظرفیت (لیتر L)

1

وزن حدودی (گرم gr)

55±5

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

ابعاد
ارتفاع (میلیمتر mm)

285

قطر (میلیمتر mm)

72

قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

28

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی مدل استوانه‌ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.