بطری ۱ لیتری صنعتی گیج دار

کد محصول:B45-005

در انبار موجود نمی باشد

متریال: پلی اتیلن

ظرفیت: 1 لیتر

ارتفاع: 220 میلیمتر

طول: 108 میلیمتر

عرض: 66 میلیمتر

قطر دهانه: 28 میلیمتر

این محصول دارای گیج می‌باشد.

توضیحات

طراحی صنعتی و بسته بندی یکی از مواردی بوده که باعث فروش بیشتر کالاها می‌شود. پس در سوددهی صنعت‌گر و تولیدکننده نقش مهمی را ایفا می‌کند. از بطری ۱ لیتری صنعتی گیج دار در عرصه‌های مختلف صنعتی و معمولی استفاده می‌شود. همان طور که می دانید بطری‌ها در زندگی روزانه و همچنین در عرصه‌های صنعتی کاربرد مختلف و گسترده‌ای دارند. یکی از مواردی که باعث فروش بیشتر برای تولیدکنندگان می‌شود کاربردی بودن محصول است. بطری ۱ لیتری گیج دار یکی از نمونه‌هایی بوده که دارای طراحی خلاقانه است.

 

بطری‌های گیج دار چه کاربردهایی دارند؟

گیج دار بودن این محصول به معنی شفاف بودن قسمتی از آن است، به‌طوری که رنگ و اندازه مایع داخل آن از قسمت شفاف بطری مشخص شود. همچنین در کنار قسمت شفاف، ظرف به طوری طراحی شده است که کاملا دقیق می‌توان اندازه آن را مشاهده کرد. این ظروف برای مواردی مانند مایع‌های ظرفشویی، مایع دستشویی، مایع ضدعفونی کننده، روغن‌های خوراکی، روغن‌های صنعتی، مایع‌های سفید کننده و غیره کاربرد دارد. همان طور که گفته شد برای بطری روغن صنعتی نیز این محصول قابل استفاده است. جنس بطری ۱ لیتری گیج دار معمولا از پلاستیک است، ولی کیفیت موادی که برای تولید آن به‌کار می‌رود بسیار مهم می‌باشد. بطری‌ها باید از پلاستیک درجه یک تولید شوند چرا که استفاده از مواد باکیفیت باعث می‌شود تا مواد داخل بطری با بطری مخلوط نشود و خاصیت خود را از دست ندهند و همچنین با هر ضربه کوچکی نشکنند و دچار پارگی نشوند.

 

نحوه خرید و سفارش بطری ۱ لیتری صنعتی گیج دار

برای سفارش بطری ۱ لیتری صنعتی گیج دار از زینوپلاست می‌توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما، شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان راهنمایی کنند، تا شما مشتری عزیز محصول مناسب را برای مصرفتان سفارش دهید. همه کالاهایی که در کارخانه ما تولید می‌شود از بهترین مواد در بازار است. ما تجربه فراونی در این زمینه داریم و برای سال‌ ها تولید کننده درب‌های بطری و انواع ظورف پلاستیکی بوده‌ایم.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

polyethylene

ظرفیت (لیتر L)

1

وزن حدودی (گرم gr)

60-65

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

ابعاد
طول (میلیمتر mm)

108

عرض (میلیمتر mm)

66

ارتفاع (میلیمتر mm)

220

قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

28

ابعاد لیبل
طول لیبل پهن‌ترین قسمت (میلیمتر mm)

90

ارتفاع لیبل (میلیمتر mm)

120

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری ۱ لیتری صنعتی گیج دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.