بطری نیم لیتری ضدعفونی کننده هلالی

کد محصول:B44-003

متریال: پلی‌اتیلن

ظرفیت: نیم لیتر / 500 میلی لیتر

رنگ: طبق سفارش مشتری

توضیحات

طراحی صنعتی و طراحی بسته ­بندی، مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. امروزه با شیوع ویروس کرونا تولید مایع ­های ضدعفونی کننده خیلی زیاد شده است. برای نگهداری مایع ضدعفونی کننده بطری‌های مختلفی طراحی شدند. یکی از آن­ها مدل بطری نیم لیتری ضدعفونی کننده هلالی است. می­توان گفت یکی از ارکانی که در سوددهی بیشتر برای تولید کنندگان مهم است، طراحی بسته­‌بندی‌های متنوع و منحصر به فرد است.

ویژگی‌های بطری نیم لیتری ضدعفونی کننده هلالی

از آن جایی که تولید کنندگان و صنعت گران همواره به دنبال سود بیشتر هستند، باید به این موضوع اهمیت زیادی بدهند. بطری پلاستیکی برای نگهداری مواد ضدعفونی کننده بسیار مناسب است. برای مثال بطری‌های شیشه‌ای برای نگهداری آن‌ها مناسب نیستند. چرا که به راحتی می­شکنند و برای استفاده مکرر طراحی نشده‌اند. مایع های ضدعفونی کننده، الکل زیادی درون خود دارند و به دلیل فرار بودن الکل، ظرف آن باید طوری باشد که الکل آن از بین نرود. موادی که برای تولید این بطری های نیم لیتری هلالی استفاده می شود بسیار مهم است. چرا که این بطری‌ها بهتر است دارای سیستم آب بند باشند. همچنین برای تولید بطری‌ها باید از موادی استفاده شود که که در مقابل ضربه ­هایی که در هنگام جابجایی به آن‌ها وارد می‌شود، مقاوم باشند. این مدل بطری نیم لیتری در رنگ­های مختلف قابل سفارش هستند.

نحوه سفارش بطری‌های نیم لیتری ضدعفونی کننده هلالی

برای سفارش بطری نیم لیتری ضدعفونی کننده شما می‌توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. مشاوره متخصصین به شما کمک می­کند تا خرید بهتری را با ما تجربه کنید چرا که آن­ها اطلاعات دقیقی از محصولات دارند و کمک و راهنمایی بهتری را برای شما به‌همراه دارد. زینوپلاست برای محصولات خود از بهترین مواد موجود در بازار استفاده می­کند. شما می­توانید برای سفارش اطمینان کاملی از جانب ما داشته باشید. همچنین در صورت نیاز، قبل از سفارش نهایی نمونه‌ای از محصول مورد نظر برای شما ارسال می‌شود.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

polyethylene

رنگ

بر اساس سفارش مشتری

ابعاد
طول (میلیمتر mm)

80

عرض (میلیمتر mm)

62

ارتفاع (میلیمتر mm)

195

قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

28

ابعاد لیبل
طول لیبل پهن‌ترین قسمت (میلیمتر mm)

62

ارتفاع لیبل (میلیمتر mm)

155

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری نیم لیتری ضدعفونی کننده هلالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.