شما اینجا هستید:خانه/فروشگاه ظروف پلاستیکی/ظروف پت, بطری نیم لیتری/بطری نیم لیتری شیشه پاک کن

بطری نیم لیتری شیشه پاک کن

کد محصول:

متریال: پلی پروپلین

وزن روتین: 5±35 گرم

رنگ روتین: شفاف

رنگ: بر اساس سفارش مشتری

ظرفیت: نیم لیتر (500 میلی لیتر)

توضیحات

شیشه پاک کن‌ها محصولی دیگر از زینوپلاست اند که برای استفاده به عنوان بطری‌های نیم لیتری شیشه پاک کن استفاده می ‎شوند. استفاده از متریال پت باعث شده که این بطری‎ های سبک تر، ارزان تر و در عین حال شفاف باشند. این بطری ها بطور ویژه برای استفاده به عنوان بطری نیم لیتری شیشه پاک کن طراحی و تولید شده اند. اما برای مصارف دیگر خانگی و یا صنعتی نیز می‎ توانند استفاده شوند. محصولات پلاستیکی تولید شده از متریال پت در نگاه اول ممکن است مقاوم به نظر نرسند اما این تصور اشتباه است.

ویژگی‎ های ساخت بطری نیم لیتری شیشه پاک کن

در انتخاب بطری‌های پت یا بطری‌های نیم لیتری پت شیشه پاک کن امکانات متنوعی وجود دارد. اما بطری پت دقیقا چیست و چه مزایایی دارد؟ علاوه بر ارزانی، سبکی و شفافیت، بطری پت مقاومت بالایی دارد. همچنین بر روی رنگ و طعم رایحه محتویاتش تاثیر نمی گذارد. بیشتر بطری های پلاستیکی رایج در جهان امروزه از جنس پت هستند. این بطری نیم لیتری نیز از این قاعده مستثنا نیست. درکنار مرغوبیت مواد مورد استفاده در تولید بطری پت استفاده از درب های آب بندی شده ویژه زینوپلاست باعث میشود مایع شیشه پاک کن یا هر چیز دیگری که درون این بطری ها نگهداری میشود، کمترین برخورد را با محیط بیرون داشته باشد. همچنین در موقع حمل و نقل کوچک ترین ذره ای از آن هدر نرود.

مزایای بطری‌ پت نیم لیتری شیشه پاک کن

  • مقاومت شیمیایی بالا
  • ظاهر زیبا
  • امکان دریافت نمونه پیش از خرید نهایی
  • قیمت مناسب

چگونگی خرید بطری شیشه پاک کن

برای خرید بطری نیم لیتری شیشه پاک کن و یا اطلاع از قیمت بطری پت به‎‌آسانی می ‎توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در خرید و انتخاب محصول مورد نظر شما را راهنمایی کنند.

اطلاعات بیشتر

مشخصات کلی
متریال

پت

وزن حدودی (گرم gr)

35±5

ابعاد
قطر دهانه درب (میلیمتر mm)

28

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری نیم لیتری شیشه پاک کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.